måndag 3 maj 2010

Pressmeddelande

2010-05-03

Ismail Kamil
Riksdagskandidat (FP)
Uppsala län
070 – 529 60 28
018-611 60 28
www.ismailkamil.blogspot.com


Ismail Kamil (FP) om oppositionens budgetmotion:
S-förslag liknar mest en loppmarknad

- Högre skatt, färre jobb och mer bidrag. Det är klassisk gammal socialdemokratisk politik som aldrig fungerat i vårt land. Nu dammar man av åtgärder från förr, som mest liknar en loppmarknad. Det säger Ismail Kamil, riksdagskandidat för Folkpartiet i Uppsala län.

- Jag blir orolig för alla de företag och anställda inom tjänstesektorn när RUT-avdraget avskaffas. Jag undrar vad som händer med den ensamstående med villa som plötsligt får betala förmögenhetsskatt över en natt. Jag frågar mig hur alla de människor som är beroende av bil ska klara vardagsekonomin när bensinpriset radikalt höjs, fortsätter Ismail Kamil (FP).

- Oppositionen ägnar sig åt ett högriskprojekt för att till varje pris vinna tillbaka makten. Jag saknar en ansvarsfull och långsiktig politik för att skapa jobb och därigenom rusta Sverige för kommande lågkonjunkturer, avslutar Ismail Kamil, riksdagskandidat för Folkpartiet i Uppsala län.

---------------------------
Kontakt enligt ovan.
-------------------------------

Inga kommentarer: